People always leave

Jag fick ganska nyss reda på att en gammal barndomskompis har hittat hit. Det känns konstigt att personer som man inte förväntar sig ska läsa ens blogg, faktiskt gör det. Men det är kul.
Till saken hör att den här tjejen svek och sårade mig väldigt djupt för ett par år sedan. Det gjorde fruktansvärt ont och det var en jobbig period i mitt liv. Men tack vara mina helt fantastiska vänner och min familj så klarade jag det fint, livet blev bättre än bäst. Jag älskar mitt liv.
 Hur som helst, det var första gången som jag blev sviken av en person som jag tyckte väldigt mycket om. Andra gången var för ett halvår sedan, denna gången av min älskade pojkvän. Och det kan jag säga gjorde ännu ondare och jag bearbetar det ännu.
Ialla fall, jag och personen i fråga delar många fina barndomsminnen och hon kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta. Att sudda ut dom, skulle vara att ta radera en del av mig själv. Hon var min första vän och gud vad roligt vi hade. Ja, det finns mycket att skratta åt och jag vet att även hon kommer att bära med sig dessa minnen. Jag är inte längre arg eller besviken, jag har gått vidare och mår väldigt bra nu. Vi hejar självklart på varandra när vi ses och det känns inte alls konstigt. Vi växte ifrån varandra som så många andra barndomsvänner gör, det som skedde var bra för oss båda.
Du är en fin tjej.
Önskar dig glädje.

Kommentarer
Postat av: Josse

Usch vad medveten jag är om att jag gjorde fel och jag skäms otroligt mycket för det, men jag är jätteglad att vi båda har bra liv nu och massa roliga minnen ändå. Och ja, vi var och är ju minst sagt olika. Kram på dig och önskar dig självklart ett underbart liv!

2009-04-09 @ 00:53:46
URL: http://kirajna.blogg.se/
Postat av: Anonym

:)

2009-04-10 @ 10:49:15
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0