Påsklov

Godmorgon.
Jag sov riktigt länge idag, kanske lite för länge till och med. Det känns nästan som att halva dagen redan har gått. Skönt var det ialla fall!
Nu har alla som går i skolan påsklov och jag är väldigt avundsjuk på dom. Konstigt, tycker ni. Jag menar, jag jobbar några dagar i veckan, är ledig resten och har inga läxor med mig hem. Drömliv?! Not. Jag saknar känslan av att slita som ett as dagarna innan, plugga inför massa prov på samma gång, skriva klart arbeten i sista minuten och sedan verkligen Förtjäna en veckas lov och ledighet. Jag saknar det. På lovet kan man göra det man verkligen känner för och man är framförallt 100 % ledig. Det är underbart.
Idag när jag vaknade kändes det inget speciellt. Det var bara en vanlig jävla måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0