Ont i halsen

Godkväll.
Dagen har varit bra. Hårförlängningen är äntligen bokad, 25 maj blir det. Ser framemot det! Förövrigt så har det varit en bra dag, Zara var jätteduktig och dansen var riktigt ball. 
Har dock kännt mig lite sjuk idag, vaknade med ont i halsen och illamående. Usch och fy. Jag hoppas verkligen inte att det är en förkylning som är på G, eller kanske den fruktade svininfluensan.. Höhö vem vet, det vore något va.
På kvällskvisten tog jag bilen för att åka och hälsa på morfar. Jag hade ju lovat mig själv att åka till graven så fort jag fått körkort, så det gjorde jag. Han var så glad över att jag hade börjat övningsköra och han såg verkligen framemot mitt körkort. Därför kändes det viktigt för mig att åka dit och berätta det för honom. Även om att inte fick höra och se det med egna ögon, så hoppas jag att han såg det från sitt lilla moln. Planterade även en fin liten lila blomma, jättesöt.

Nej, nu är det dags för sängen. Jag ska upp tidigt imorgon för att gå bredvid en städtant och lära mig att hitta på sjukhuset. Fan, jag klättrar verkligen uppåt på karriärsstegen! ;D 
Puss och godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0