Love you.

Hej bloggen.
Jag har haft en helt underbar dag i staden Göteborg med min kära vän Kajsa. Så himla trevligt har vi haft det :) Brände dock på tok för mycket pengar, mycket mer än planerat och jag är i princip pank nu.. Och det är 20 fucking långa dagar kvar till nästa lön. Ååh. Det enda som gjorde mig lite sur var att min jeansjacka var slut överallt. Den fanns bara i XXS, och det passar knappast mig. Yäyä, har ändå inte råd med den nu.
Jag är bara hemma och vänder, ska iväg till gymmet och träna med Elin nu. Det behövs, har inte tränat sedan i torsdags.
Puss.








Kommentarer
Postat av: Kajsa

HAHAHA, vad snygg din vän är... (hej orkan) men stället var nice. love you

men du var vädligt fin i linnet och det lockiga håret i nästa inlägg :D

2009-04-08 @ 20:26:12
URL: http://kajsasblogg.swfoto.se
Postat av: Anonym

Tackar :D ja, dit får vi gå fler gånger. skönt att allt löste sig med klänningen!

2009-04-08 @ 22:28:11
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0