Kvällsblogg

Jag har haft en jätteskön kväll i soffan, framför tv:n. Det är det enda jag orkar göra efter en helgs jobb - slappa. Det blev en del tv-program; Gossip Girl, Wipeout och Sanningens ögonblick. Det sistnämnda tycker jag är väldigt underhållande, nästan i samma klass som Den rätte för Rosing (haha!). 
Jag slutar aldrig förvånas över vilka idioter som medverkar. Idag var det en grovt puckad, efterbliven, korkad, blond 30-årig tjej med. Hon påstod att hon hellre skulle sälja sex än ha ett vanligt yrke, lättast så. Hon skulle hellre rädda sin häst än sin lilla brorsdotter. ÖH, hallå??! Hennes huvud lär vara fullt av dun och fjädrar. Jag satt och vred mig i soffan och skämdes fanimig över att vara blond. IDIOT.
Personligen skulle jag utan problem kunna vinna en halv miljon, full pott. Mitt liv är så tråkigt och jag har inget att dölja. Tragiskt? Yes maybe. Men jag är nöjd.


Puss och godnatt!
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0