HELG FÖR FAN!!

Hej.
Skriver lite snabbt innan släkten kommer, eller en del av släkten ialla fall. Idag har jag och mamma varit ute och sprungit i det sköna vädret, 2,5 km blev det. Inte så långt, men med tanke på att det var första joggingrundan utomhus i år så kändes det bra. Jag har även hunnit med att klä påskriset med fula fjädrar och sitta ute på altanen lite. Jätteskönt. Ikväll är det god mat, godis och tv-spel som gäller. Wohoo!

Imorgon är det jobb som gäller hela dagen, därefter bär det hem till mig för lite förfest innan utgång. Borås eller Göteborg, vi får se. På söndag åker jag till Kinna för lite party på hotellet, höh. Så ser min helg ut, hoppas på mycket skoj. Tänkte leva som den singel jag faktiskt är. Tolka det som ni vill. Punkt slut.


Jag idag. Min mobilkamera är sjukt dålig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0