Frisören med bästisen

Godmorgon på er!
Vaknade för bara en liten stund sedan, helt utvilad och pigg. Jag har verkligen sovit gott i natt, härligthärligt. 
Det känns som att det kommer att bli en bra dag. Jag och Zara ska åka in till Borås vid två för att gå till frisören. Vi ska boka tid för hårförlängning, eller jag ska förlänga mitt hår och Zara ska ta ut sitt gamla och eventuellt sätta i nytt. 25 maj blir det troligtvis, längtar som bara den! Därefter ska vi gå lite på stan och vid fem ska jag kolla på Zaras dansuppvisning. Wiii! Hon är så duktig så. Tar med mig kameran :)

By the way, det ligger något magiskt i luften just nu. Allt går väldigt bra för tillfället.
Det har som sagt varit gött dåligt med jobb för min del de senaste veckorna, dock har detta inte gjort mig så mycket eftersom att jag mest har velat satsa på körkortet. Och igår tog jag alltså mitt älskade körkort. Nu till det magiska. Två timmar efter detta ringer jobbet och frågar om jag kan tänka mig att börja jobba på städavdelningen också. Jag sa självklart ja. Så imorgon ska jag gå bredvid hela dagen och sen är man städkärring också. Tajmingen var ju bara perfekt! Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0