Freeedag

Hej på er.
Jag och mamma har varit ute och kört en liten runda, samt handlat massa gott att äta till kvällen.
Annars händer det inte så mycket. Jag ska upp tidigt och jobba imorgon, så ikväll blir det lugnt. Lugnt ser det ut att bli resten av helgen också. Min familj är bjudna hem till Kajsas på grillning imorgon, mycket trevligt! Grilla = vååååår!

Zara är så söt. Hon ringer alltid mig när det händer något på hennes jobb. Det är roligt.
Och hon har faktiskt ringt ovanligt mycket från jobbet dessa dagar. Igår tände hon av misstag eld på fritösen och idag satt det en gubbe med blod sprutande från skallen och väntade på ambulansen på restaurangens uteplats.
Lite spänning i vardagen är aldrig fel.. Fan vad hemsk jag är.
Hah, love you!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0