FACE

Jag har äntligen hittat ett perfekt läppstift som gör läpparna sådär snyggt bleka. Jag har personligen aldrig varit så förtjust i starka färger på läpparna. Jag passar inte i det, tycker mest att jag liknar ett fnask om jag målar läpparna röda. Har alltid tyckt att det är så svårt att hitta den där perfekta bleka nyansen som jag vill ha, men det har jag gjort nu! Jag hittade en jättefin färg från FACE, men tyvärr var just den slut för tillfället. Typiskt. Ialla fall, jag köpte ett annat liknande som jag är mycket nöjd med, blir jättefint med ett ljusrosa läppglans på. Ska dock springa dit så fort den andra färgen kommer in. Måste.Ha. 
195 spänn kostade kalaset, men det var det värt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0