En lycklig Tess!


Detta måste vara världens bästa måndag! Det är ialla fall en av de bästa måndagar som jag har upplevt i mitt snart 20-åriga liv. Baah, det där lät dammigt, haha..
- I ALLA FALL!!! Idag klarade jag teorin!! Helt underbart jävla fantastiskt skönt! Detta kallar jag lycka! Jag känner mig så stolt och glad på samma gång. Tre fel fick jag, dvs hela tio poäng över godkänt, ett bra resultat enligt min lärare. Personligen hade jag som mål att gå felfri därifrån, vilket jag ju inte lyckades helt med, höhö.. Skämt och sido, jag är väldigt nöjd! Allt plugg och slit lönade sig tillslut.
Nu är det "bara" uppkörning kvar. Hjälp!

Belönade mig med en ny väska och ett par converse efter jobbet. Tyckte att jag förtjänade det :D
En bra dag.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

aha, samma för oss :D aldrig mer teori känner jag bara, så göööött

2009-05-01 @ 18:37:10
URL: http://kajsasblogg.swfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0