Det finns dagar då man knappt orkar resa sig upp

Om någon skulle fråga mig om jag är nöjd med min tillvaro och mitt liv, så skulle jag troligen svara nej.
Jag vet inte vad jag vill och jag vet inte vart jag är på väg. Jag känner mig missnöjd med hur saker har förändrats och jag är inte mig själv, vilket jag inte har varit på några månader. Jag önskar, önskar, önskar att allt kunde vara som för ett år sedan. För hade ni ställt samma fråga då så hade jag svarat att jag levde i en dröm. Jag var så lycklig. Så fantastiskt jävla lycklig. Men det var då.
Att gå och gräma sig över saker som har hänt gör ingenting bättre, tvärtom. Jag vill bli glad igen, så där riktigt glad som jag kunde vara innan. Visst finns det dagar då jag mår väldigt bra, men jag har också dagar då jag knappt orkar resa mig upp. Dagar då jag inte har lust med något alls och bara gråter. Jag är inte stark, jag är svag.
Men jag vill resa mig upp, det vill jag verkligen. Frågan är bara hur jag ska gå tillväga. Jag vet inte hur och jag vet inte när, men jag ska komma dit. Jag ska må bra igen. Det lovar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0