ÄNTLIGEN KÖRKORT !



JAPP, NI LÄSTE RÄTT!! JAG, THERESE ELIN ELIASSON HAR TAGIT KÖRKORT! Så inihelvetes jävla underbart! Detta kallar jag lycka, lycka till 100 %. Äntligen, är väl egentligen det enda jag kan säga just nu. Äntligen har jag fått mitt efterlängtade körkort. Uppkörningen gick jättebra, ändå blev jag helt paff när inspektören sa: "Jag får väl gratulera till körkortet då Therese". Jag kunde helt enkelt inte fatta att det var sant och jag kan väl erkänna att jag anade en tår i ögonvrån. Åh, vad jag mår bra! Om gårdagen var den bästa måndagen i mitt liv, så är detta definitivt den bästa tisdagen, ever! Lyckan har vänt, wohooo :D

Nog om det. Efteråt träffade jag Amanda (som äntligen har återvänt till den rätta sidan av landet) och hennes pojkvän Olle. Vi åt en supergod lunch och hade trevligt. Så underbart roligt att äntligen få träffa henne igen! Åkte därefter hem, firade lite smått med familjen och skjutsade mamma och Madde till ridningen. Därefter körde jag till träningen. Att sitta helt själv i bilen, skruva upp volymen på stereon och bara köra, det är en härlig känsla det! När jag kom hem firades det med champagne och jordgubbar, supergott.
Kom förövrigt hem precis. Jag har varit ute med Zara, vi möttes upp för en promenad och hon överraskade mig med öl; "Jag tänkte att vi skulle fira lite!"  Helt fantasktiskt gott! Dock måste förbipasserande trott att vi var alkisar eller något i den stilen, sitta pch dricka Heiniken en tisdagskväll, hmm.. Men ska det firas så ska det ;D Du är en underbar vän!

Tack till min fantastiska körlärare Daniel och tusen pussar till min älskade mamma.
Godnatt, pusskram!

Kommentarer
Postat av: anders

grattis, verkligen. jag kommer själv ihåg känslan när man fick den där underbara papperslappen med massa krumilurer på. den ligger fortfarande i handsfacket på mammas bil.

2009-04-29 @ 22:14:40
Postat av: Anonym

:D tacktack! så jäkla härligt

2009-04-29 @ 22:53:06
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0