090419

Godmorgon.
Helgen har varit väldigt bra, lugn och skön på alla sätt. Och en lugn helg brukar betyda billig helg, det gillar vi. Jag har haft K på besök i två dagar, trevligt som vanligt! Vi har mest tagit det lugnt, suttit ute i solen, promenerat och haft det allmänt mysigt.
Igår tog vi oss i kragen och försökte ge oss ut på en springtur i det sköna vädret, och det var jävligt tungt måste jag säga. Jag börjar nästan tro att jag (precis som alla andra) är lite allergisk mot pollenhelvetet. Eller så är det bara något som jag skyller på, för att slippa erkänna att min kondition inte är den bästa, haha.
Hursomhelst, gårdagskvällen avslutades med tacos, chokladpudding à la Kajsa och ananasdrink à la Therese. Mycket gott! Därefter gick vi över till Kristian, Robin och Jury och spelade Mario Kart. Man ska aldrig underskatta ett gammalt hederligt Nintendo 64 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0