27/9













Var hemma hos Kajsa en stund igår. Hon fotade mig och jag måste säga att det blev en del riktigt fina bilder :) Me like. Kommer dock inte få se dem än, eftersom hon vill fixa lite med dem innan. Vi pratade också en hel del, om kärlek och vilka idioter killar kan vara ibland. Jag funderar på att antingen bli nunna, lesbisk eller eremit. Får se vilket jag väljer..
I vilket fall som helst så var det riktigt skönt att få komma iväg och hitta på något, istället för att bara sitta hemma och lipa i min ensamhet. För även om jag just nu faktiskt inte har lust till någonting, så måste jag helt enkelt tvinga mig själv att hitta på saker för att inte sprängas av alla de tankar och känslor som finns inom mig just nu. Jag vill bara slita ut mitt hjärta ur min kropp, för det gör så jävla ont. Det är sjukt att en enda person kan få en att må såhär dåligt.
Mitt i allt detta måste jag ändå tacka alla min vänner som är så underbara och fantastiska. Ni stöttar mig verkligen till 100 % och det är samtalen med er som får mig att orka. Sötnosar!
Nu ska jag snart iväg till Göteborg en stund för att träffa Helena, Aida och Soso. Ska bli roligt, vi har ju inte träffats allihopa sedan vi var i Turkiet ihop. Så tänkte fixa iordning mig nu och sen ta mig iväg till bussen.

/Therese.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0