Underbara älskade

Det är vid sådana här tillfällen och dagar, som man inser hur mycket ens vänner verkligen betyder för en. Det är sjukt hur mycket ni ställer upp och lyssnar, på både små och stora saker. Jag tror egentligen inte att det spelar någon roll om ni är helt tysta eller pratar med mig, men att höra era tröstande ord gör Alltid att det hela känns mycket bättre. Det jag verkligen hoppas är att jag är samma stöd för er, när ni behöver det. Vilket jag vet är svårt, för att mäta sig med er är fan inte lätt! Det finns mycket jag vill säga till er mina älskade tjejer, men mycket av det jag känner är faktiskt svårt att beskriva i ord. Jag hoppas det räcker med.. "jag älskar er".
Tror att det är väldigt lätt att ta vännerna för givet, vilket är så synd. Därför vill jag säga att jag är sjukt glad för mina underbara vänner, min fina pojkvän och allt annat som får mig att må bra. Tror att jag kan vara dålig på att visa sånt ibland.

Yäyää.. Idag har jag jobbat och slitit. Gött, men träningen idag kunde jag ju glömma. Slutade vid halv sex och då är det omöjligt att hinna hem till träningen halv sju. Lite tråkigt. Ser i alla fall ut som att det kommer bli en del jobb denna veckan. Tisdag, onsdag, torsdag och fredag än så länge :D Nice.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0