Skönt seg

Sitter här, nyduschad och fräsch. Har precis tränat och nu känner jag mig så där skönt seg i hela kroppen. Min söndag blir nog ganska lugn skulle jag tro, men det ska bara bli gött. Igår hade jag och Amanda en heldag på Liseberg. Vi hade massa gratiskuponger över som var tvungna att utnyttjas :) Så det blev en hel del åkande, men också en del slappande. Till min stora sorg, fick jag åka min favorit "Uppsvinget", helt ensam. Bruden vägrade ju. Enligt henne så är den väldigt äcklig, och det gick verkligen inte att få med henne. Hon lyckades däremot få med mig in på "Evert Taubes värld", en liten mysig "attraktion" för de äldre, skulle jag tro. Därinne blev jag uppbjuden av en gammal man, han ville dansa vals. Åh, vad söt han var :D
Måste säga att det var en riktigt trevlig dag.


Ikväll känner jag starkt för att träffa Zara och ta en promenad eller något. Jag saknar henne massa, även om det inte var speciellt längesedan vi sågs. Det går verkligen att prata med den tjejen. Vi tänker lika och förstår varandra till 100 %. Love! Dessutom är hon nog den vän som jag har känt längst, och som fortfarande finns kvar. Jag älskar henne verkligen.

Nej, om man ska ta och vara en duktig dotter och hjälpa till med något här hemma. Pappa vill ha hjälp med veden exempelvis, måste säga att det tar emot ordentligt att släpa sig ut till garaget... Min säng är ju mycket skönare.

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0