Ny dag - nya möjligheter ?

Ja, så nu gar jag äntligen(?) gått och skaffat mig en egen liten blogg. Detta är ju verkligen något som jag drömt om en längre tid.. not. Om jag ska vara ärlig så kände jag mig bara riktigt uttråkad och ville hitta på något. Är nämligen ledig idag, och känner mig riktigt riktigt rastlös. Pratade precis med min vän Amanda Rex. Hon satt och skrev på sin nygamla blogg och då bestämde även jag mig för att bli en så kallad bloggtönt. Ha ha. Kan nog vara skönt att få skriva av sig ibland också.
Hursomhelst, idag blir det till att träffa Amanda, vi ska laga mat, prata och bara umgås. Så längesedan! Vi ska även försöka ta oss bort till träningen senare ikväll :) Wiiii, härligt!

Puss.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0