Fredag & abstinens

Jag är så tröööööött idag! Sheet.. Dagen har gått åt till att jobba, vilket i och för sig alltid är trevligt. Jag tycker om att jobba, även om mitt inte är det mest glamourösa. Men som sagt, det är pengar och jag trivs :)
Denna veckan har jag även bestämt mig för att sluta röka. Wow. Och det var tydligen lättare sagt än gjort..  Har aldrig tidigare tänkt mig själv som nikotinberoende, men det kanske jag visst är ändå. BLÄ. Har i vilket fall som helst inte rört en cigarett sedan i måndags, vilket innebär 4 rökfria dagar för min del. Så jag är stolt :D Har dock känt mig som en riktig PMS-kärring de senaste dagarna. Känslig för exakt allt. Så igår svalde jag min stolthet, och köpte mig en äcklig snusdosa. Bara att ta i nödfall ;) Men faan vad okvinnligt det är! (Och jag är ganska kvinnlig av mig faktiskt, vad jag har märkt).. Menmen!

Helgen kommer bli riktigt skön tror jag allt! :D Ska enbart umgås med mina vänner och ha det trevligt. Ikväll blir det förhoppningsvis mys med Alina och imorgon ska jag och Amanda på Liseberg.

Ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

DUKTIG DU ÄR, (fast spara snuset till mig)

2008-09-22 @ 15:34:18
Postat av: Kaj

DUKTIG DU ÄR! (fast spara snuset till mig istället)

2008-09-22 @ 15:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0