ZZZzzzzzz...

Trött!
Är gött sliten nu kan jag lova. Efter en hel helgs jobb är jag ganska seg i kroppen. Började jobba klockan sju idag, och slutade halv sex. En riktigt lång dag alltså. Men en hel del pengar i plånboken har det alltid blivit denna helgen! Och inte har jag bränt ett enda öre heller, känns ganska skönt måste jag säga... ;)
Imorgon är jag ledig, vilket ska bli väldigt skönt. Ska bara sova ut och ta det lugnt, umgås med mig själv helt enkelt :) Tror även att jag ska försöka ta och läsa lite teori osv. Känns inte så lockande, men kan behövas. Har verkligen inte motivationen till att plugga nu. Den försvann helt samma dag som jag tog studenten. Då lämnade jag allt pluggande bakom mig. Innan dess slet jag som ett djur i skolan, men nu har det tagit stopp. Blä, sjukt segt är det. Men som sagt, jag vill verkligen ha det där körkortet. Så då har jag inget alternativ, bara sätta sig ner och banka in skiten i skallen. Waaahh..
Förresten, måste erkänna att det går upp och ner med vissa grejer. Hade ju lovat mig själv att sluta, men kan lova att det är mycket lättare sagt än gjort. Not good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0