Yäääy

Wiiii, om tre veckor planerar jag och Zara att dra till huvudstaden. Jag hoppas verkligen att det blir av, skulle verkligen vara jättekul ju! Just nu går jag bara runt som i en äcklig dimma och väntar på att vinden ska vända. Så jag vill verkligen ha något kul att se fram emot framöver. Jag ska försöka leva livet nu och göra så mycket roligt som det bara går med mina vänner. Jag är så glad att jag har er, så otroligt glad.
Förresten, upptäckte en lite sjuk sak idag när jag sorterade den rena tvätten. Min klädhög med rena kläder var jätteliten (bara trosor, strumpor och några linnen). Kom på att det beror på att jag har bara har gått i mjukisbyxor och luvtröja i över två veckor nu, helt galet. Har ingen motivation till att göra mig iordning, ta på mig fina kläder och sminka mig. Det finns inte i min värld, orkar helt enkelt inte. Jag känner mig som ett vrak, jag är ett vrak. När ska vinden vända? När blir jag mig själv igen?
Killar dom kommer och går, men vänner består. Så sant. Tyvärr.

Jag har ont i halsen, inte kul alls. Extra tråkigt när man har varit ledig hela dagen, jag var faktiskt riktigt sugen på att gå ut och springa. Men det blev istället en mysdag för min del :) Inte helt fel heller kan jag lova. Sov till halv tolv och har sedan bara legat i soffan och kollat på tv större delen av dagen, jag har degat sönder med andra ord :) Har även läst en del teori idag, och Kajsa blev faktiskt lite stressad när jag berättade det för henne innan. Haha. Imorgon blir det till att jobba igen.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: bea

Hej, kolla gärna in min blogg, kommentera om du vill .

2008-10-06 @ 21:56:25
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)



2008-10-06 @ 22:02:03
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Kaj

det är bra, jag blev taggad :D

2008-10-12 @ 23:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0