Wake me up when September ends

Japp, nu är jag vaken. 1 oktober idag och det känns ju... bra. Känns ingenting faktiskt, mer än att vi går mot höst och att allt blir mörkare. Vädret gör mig deprimerad, jävla regn. Dra åt helvete.
Har precis ätit och ska snart ge mig av till Zara. Ska bara duscha lite snabbt först. Vi ska kolla på Idol och Generation fett (haha). Det är en dokumentär, om världens fetaste man.. typ. Vi såg reklam för den förra veckan och bestämde oss för att se den tillsammans idag. 22.00 på trean, missa inte det! ;D

Jag sov hos mormor inatt, så har varit där tisdag - onsdag. Det var mysigt :) Igår var vi på Lager 157, men kan inte säga att jag hittade speciellt mycket denna gången. Det blev en scarf, trosor och lite annat smått och gott.
Imorgon har jag inte så mycket inplanerat, mer än körlektion 09:45. Sen får vi se vad som händer...
Nej nu ska jag ta mig en dusch, tack och hej, leverpastej.


Jag och mormor i Italien,  juni 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0