This is the life

Hemma igen.. Och vad ska man säga? Borta bra, men hemma bäst? Don't know... Haha.
Helgen var i alla fall helt crazy :D Och väldigt lyckad! Vi har festat, shoppat, festat ännu mer, ätit massa god mat och mycket mer :D Jag är helnöjd. Orkar inte skriva så mycket om det idag. Är ganska trött, dessutom är jag fortfarande sjuk! Femte veckan förfan! Jag tror jag har lunginflammation faktiskt. Hoppas att jag får tid på vårdcentralen imorgon, måste kolla mig.. Det liksom piper och rosslar nere i lungorna, speciellt på nätterna och när jag ska sova. Uhhhh. Och en helg som denna gör en ju knappast friskare.
Helgens låt: Amy McDonald - This is the life


Resan upp :D Puddingen själv.


Yeeeeaap!

        
:D


Första utekvällen...

   
Sushi, slottet och shopping i Gamla Stan.
Riktiga turister alltså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0