Thaimat och Chai Latte :)

Kom precis från duschen. Frös som en galning innan, så det var riktigt skönt att ta sig en varm dusch kan jag lova :) Börjar nästan känns mig lite febrig... Uschusch, hoppas inte att jag är på väg att bli sjuk. För det har jag verkligen varken tid eller lust med just nu.
Idag har jag jobbat en snabbis, slutade elva, så det var en kort dag idag. Skönt det med ibland, och jag ska ju som sagt jobba hela helgen, så behövde den här lediga eftermiddagen.
När jobbet var avslutat gick jag och lunchade med Kajsa på stan. Det var riktigt trevligt, och Gott! Vi tänkte först äta något italienskt (jag är en riktig pastalover), men det blev tillslut thaibuffé. Blev riktigt mätt och rund ;D Som avsluning på den mysiga lunchen gick vi och köpte oss varsin Chai Latte på Expresso House. Jag älskar Chai Latte, så sjukt gott :D Kan verkligen rekommendera det.
Därefter tog jag bussen hem till lilla Bollebygd igen. Zara mötte mig vid busshållplatsen och vi gick hem till henne och slappade, kollade lite tv osv.
Ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på, men tror bara att jag ska vara hemma. Noll lust till att göra någonting. Kajsa ska i och för sig på 18-årsfest hos några klasskompisar här i Bollebygd ikväll, och hon frågade om jag ville hänga med. Hade faktiskt gärna gått dit en stund, bara för att göra något. Men med tanke på att jag ska upp och jobba tidigt imorgon så vet jag inte hur det blir med den saken.. Tror att det kanske blir lite film med mamma och pappa för min del :)

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0