Shopaholic?


Me today.

Jag kom precis tillbaka från en liten snabb promenad. Började bråka med mamma innan, så var tvungen att gå ut och bara vara för mig själv ett litet tag. Känner mig som en dålig dotter ibland, när jag bara blir arg och flippar för i princip ingenting. Kan inte hjälpa det.. Men jag är så lättirriterad för tillfället. Förlåt mami.
Dagen idag har i alla fall varit bra :) Jag åkte in till stan och träffade min underbaring till vän, Kajsa Westberg. Det var mysigt! Jag köpte bland annat lite presenter till min kära far. Det blev ett gottgott rakvatten från Hugo Boss och en bok. Tror nog att han kommer att bli glad! Jag är faktiskt väldigt bra på att hitta goda parfymer och aftershaves till honom, köpte en riktig goding till honom på flygplatsen i somras. Den tycker han mycket om.
Förövrigt så unnade jag även mig själv en liten sak, det blev en jacka/tröja från Gina Tricot. Jag blev helt kär när jag såg den, så kunde helt enkelt inte motstå ;) Det är den jag har på bilden ovanför.
Det har blivit alltför mycket shoppande för min del det senaste, börjar snart bli orolig. Haha. Men jag mår liksom bättre när jag köper grejer till mig själv, i alla fall för tillfället :) Som en slags terapi. Och den lilla jackan var värd pengarna i vilket fall. I'm Happy!
Imorgon ska jag jobba, wiii! Ska bli gött faktiskt :D Det är inte ofta som man känner så.. Haha.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Kaj

du är riktigt snygg i den :)

2008-11-05 @ 22:44:23
URL: http://swfoto.se
Postat av: Anonym

tack gorgeous :)

2008-11-06 @ 18:51:31
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0