Promenad och slappiskväll

Nu är det snart dags att nana för min del. Upp och jobba imorgon, jippii.
Kom hem för en stund sen efter att ha varit ute och gått en promenad med Amanda och Elin. Amanda kom till mig vid sextiden och tiden gick mest åt till att slappa, kolla tv osv :) Skönt det med, att bara slappa och ta det lugnt.
FAAAAAAAAAAAAAAAAN. Måste säga att jag inte är på topp just nu, känner mig helt jävla down. Jag vill inte ens må såhär! Helvete. Amanda frågade mig tidigare idag: "Therese, hur mår du egentligen?" Då började jag gråta. Jag vet ju fan inte hur jag mår. Skit är väl ett bra ord skulle jag tro. Jag vill inte sitta här och tycka synd om mig själv, klaga äver mitt liv och vara allmänt tråkig. Men jag vet inte vad jag ska göra av mig själv just nu, känslan som finns inom mig går inte att beskriva med ord.


                                            Deeeeegkväll hos mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0