Patetiska människor finns överallt

Hahahaha, måste bara visa ett meddelande som jag fick på Facebook. Hade inte varit inne där på ett bra tag (hatar sidan), men gick i vilket fall in en snabbis nu. Kollade min inkorg och där hade jag fått ett väldigt "roligt" meddelande. Vet att det är lite småtaskigt, men kan helt enkelt inte låta bli. Så som den lilla bitch jag är, tänkte jag dela med mig av detta patetiska meddelande:

Hej sötis!
Var precis förbi din sida och gillade vad jag såg ;)..
Jag heter Micki, Bor i Malmö och är 21 år.
Tog studenten från Heleneholmskolan i somras.
Jag Spelar trummor och skriver ibland lite dikter och texter.
Det här var nått litet
jag skrev för ett tag sen säg gärna vad du tycker.

Sitter ute i vinden och väntar efter någon.
Någon som kan komma och värma mig.
Någon som viskar mitt namn i kylan,
tar min hand
och lyfter den mot en varm kind.
Kallt regn faller ner på ditt ansikte
men ändå är du där.
Min hand är i din

Har du någon msn jag kan få? själv finns jag på [email protected]
annars får du ha ett underbart liv önskar dig all lycka Kram Micki


Sött va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0