På G..

Jahopp, då börjar det dra ihop sig inför våran lilla tripp :) Jag har nästan packat klart, men har lite panik över vad jag ska ha med mig egentligen. Just nu känns det inte som att jag har några kläder alls! Usch.. Jaja, jag får väl se vad jag lyckas få med mig. Men det behövs ju inte alltför mycket kläder, med tanke på att vi bara är borta tills på söndag. Jag hoppas inte att vi är alltför slitna när vi kommer upp ikväll, hihi. Tror nog att det blir några öl på vägen upp, som uppvärmning ;) Om jag ska vara ärlig så tycker jag att det ska bli lite jobbigt att ta tåget idag... Det är ju den vägen som jag alltid åkte när jag skulle hem till Emil. Det känns jobbigt. Att se stationen, samhället och allt, minnen minnen. Jag hoppas för allt i världen att tåget inte stannar i Vårgårda, för då bryter jag nog ihop. Fan, att det ska göra så jävla ont! I miss him.
Nej, nu ska jag fortsätta med mitt, bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0