Om Du bara visste

Har precis ätit, makaroner med köttbullar blev det.Idag har jag jobbat, men bara 4,5 timmar. Dagen började med en timmes körlektion, det gick väl sådär tror jag... Det kändes lite hackigt, inte min dag helt enkelt (man måste ju skylla på något). Haha. Därefter gick jag till stadsbiblioteket och läste körkortsteori. Fyfan vad tråkigt det är säger jag bara! Men kände mig faktiskt lite tvingad till att öppna boken idag, efter det att min lärare sagt till mig att jag ligger lite efter med teorin. Hmm, kan det verkligen stämma? ;O Får bara inte tummen ur röven liksom... Tror att jag ska önska mig ett fotografiskt minne i födelsedagspresent, skulle inte sitta fel. Haha.
Jag ringde min vän Kajsa precis, kände mig sugen på att prata lite... Men kom på att hon inte är hemma denna veckan. Då fick jag en tår i ögat :( Hon är på praktik i Jönköping. Miss her!

Känner mig ensam, på ett kostigt sätt. Jag vet ju att jag absolut inte är det, jag har min familj och alla mina fina vänner runt omkring mig. Men ändå, det är liksom något som saknas inom mig. Ett stort hål i hjärtat som varken vill försvinna eller bli mindre. Och det är Dig jag saknar! Om du bara visste hur mycket jag saknar dig, hur mycket jag tänker på dig, Varje dag. Om du bara visste hur ont det gör i min kropp och hur alla minnen bränner inom mig. Jag försöker verkligen, jag försöker verkligen att komma över dig. Men det är inte så lätt. Det är skitsvårt faktiskt. Ibland önskar jag att du och jag aldrig hade träffats, men samtidigt så är du en av de finaste personerna som jag någonsin har känt och jag är väldigt glad att du har varit en del av mitt liv. Vissa stunder känns det som att någon har dött, så jävla ont gör det.
</3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0