Ny vecka, igen.

Hade väldigt svårt att somna igår kväll och sov dåligt hela natten. Kände mig inte alls utvilad när jag vaknade. Vet inte vad det berodde på, kanske min jobbiga förkylning som aldrig vill försvinna. Blä. Jag som älskar att sova! Det är det bästa jag vet och jag kan somna varsomhelst, närsomhelst... typ. Om jag inte får min skönhetssömn blir jag på dåligt humör, men jag tycker att jag har klarat dagen bra :)
Idag har jag jobbat, kom precis hem. Väldigt skönt att komma in i värmen efter att ha cyklat från bussen i regn. Usch, nu är det verkligen höst. Det enda positiva med det är att min födelsedag närmar sig, wiii. Men jag önskar mig inget speciellt, att fylla år nu är inte alls samma sak som när man var liten. Nu kan man köpa sig det mesta som man vill ha. Och jag vill inte ha något.
Jaja, nu är snart maten klar, så ska nog gå upp.
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0