Myshelg

Helgen har varit kanon :D
   Lördag. Jag, Kajsa och Madde åkte in till Borås för lite shopping. Det blev inte så mycket köpt för min del (förutom ett nytt rouge), men jag hade kul ändå. På H&M kom jag på den konstiga idén att vi skulle leta upp de fulaste kläderna i affären och sedan prova dem. Det finns faktiskt jättefula kläder på H&M, haha. Måste ändå säga att Madde var väldigt söt i sin gräsliga gröna klänning. Och Kajsas kläder var absolut fulast, det var jag som valde dem :) Haha. Vi hann också med en mysig fika på Café Viskan. Jag hade aldrig varit där tidigare, men jag kommer absolut att gå tillbaka dit. När affärerna hade stängt fick vi till Hemmakväll och hyrde film, en skräckis blev det... Därefter åkte jag och Kajsa hem till henne och lagade en mumsig middag, badade bubbelbad och kollade film. Jättemysigt!
   Söndag. Vid halv ett kom familjen och hämtade mig i Sjömarken. Vi åkte in till stan och åt jättegod mat på en grekisk restaurang med mormor, mina kusiner osv. Därefter gick vi och såg musikalen Sound of Music. Den var lite seg emellanåt, men det var ändå trevligt att umgås lite med släkten :)

     
H&M ;)


Kommentarer
Postat av: Kaj

SNYGGINGAR! riktigt mysigt ja :)

2008-10-12 @ 23:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0