Luftvägskatarr

Jag har luftvägskatarr visade det sig idag. Roligt. Har fått utskrivet hostmedicin och antibiotika. Måste i alla fall säga att jag är glad att det inte var lunginflammation, som jag trodde. I vilket fall så suger det att vara sjuk. Känner mig ju faktiskt frisk, förutom att jag får riktigt äckliga hostattacker då och då, samt att jag är täppt i näsan. Men ingen feber, skönt.
Kom precis hem, jag har varit på vårdcentralen som sagt. Innan det var jag inne i Borås en sväng och körde bil. Det gick finfint! Jag hade inte min vanliga lärare, utan en annan. Anders hette han, jättesnäll gubbe. Jag körde i cirkulationsplatser och började även att följa skyltar osv nu. Goodigoood! Nu är det bara teorin som släpar efter, som min lärare säger...
Idag ska jag bara vara hemma och läsa teori, kanske börja göra lite tester på datorn med... Får se. Alina och Helena skulle träffas inne i stan idag och jag hade gärna hängt på, men känner att jag behöver vara hemma och plugga, nu när jag faktiskt har lite tid över.

Tjeena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0