Kan man hata hela världen?

Jag behöver inte mer problem nu. Jag orkar verkligen inte med det. Visst har jag vetat länge, länge att det finns saker som måste förändras och att det inte kan fortsätta på det här sättet i all evighet. Denna kvällen har varit en sån där jobbig kväll, en sån som inte kommer speciellt ofta, men när den väl är här så är det förjävligt. Jag vet att det är svårt att förstå vad jag menar och jag vill egentligen inte prata om det alls. Men eftersom detta i princip är som en dagbok för mig nu, så använder jag mig av denna för att skriva av mig och lätta på mitt hjärta. Jag struntar i om någon förstår eller inte, det är inte det som är grejen. Jag vill bara få ur mig allt. För hur mycket folk än säger att de förstår hur jag känner och mår, så gör de inte det. Hur mycket de än vill kunna förstå mig, så är det omöjligt. Ingen kan känna det jag känner, that's it. Har du nån gång känt att ingenting känns rätt? Kan man hata hela världen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0