Kaffe - mindre bröst?

Haha. Igår läste jag i tidningen om en undersökning som hade med kaffe att göra. Forskarna hade kommit fram till att de tjejer/kvinnor som dricker mer än tre koppar kaffe varje dag, riskerar att brösten minskar i storlek. Oh my, jag måste ju verkligen ligga i farozonen! xD Under en dag på jobbet dricker jag kaffe säkert fyra gånger (vad ska man annars göra på rasten?) Nu blir det andra bullar, måste ju vara rädd om mina boobies! De får ju absolut inte bli mindre, kommer inte på fråga. Hahaha. Nej men seriöst, vilken forskare ödslar sin tid på att komma fram till sånna här töntiga resultat? (Som helt klart är bullshit ändå) Kom på ett vaccin mot aids istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0