Jordgubbssmoothie

Wohooo, idag är jag ledig. Känns väldigt skönt! Till frukost gjorde jag mig en jättegod smoothie med jordgubbar, mums. Nyttig, men ändå väldigt god måste jag säga :) Än så länge så har jag inte hunnit med att göra så mycket, men tror nog att jag ska sortera lite tvätt, städa rummet och läsa teori. Till lunch blir det pannkakor, är jättesugen på det. Haha, vilken gottegris man kan vara då. Men tycker att man kan få unna sig det ibland faktiskt...

Tiden går så snabbt nuförtiden. Det är inte klokt att det redan är oktober. Känns som att det var sommar förra veckan i princip. Åh, vilken underbar sommar jag har haft. Så många minnen, så mycket glädje. Fast det finns också minnen som gör ont, fina minnen och stunder som jag saknar nu. Om man kunde spola tillbaka tiden, så att allt var så underbart och fint som då? Men det går inte. Jag vet det.
Snart är det även ett helt år sedan som morfar försvann. Min älskade morfar! Saknaden är fortfarande lika stor, men det gör faktiskt inte längre lika ont att tänka på dig som det gjorde innan. Tänk att tiden har gått så snabbt, snart var det ett helt år sedan jag träffade dig senast. Shit... Hörde en låt innan, som fick mig att tänka på dig.

I miss you
Miss you so bad
I don't forget you
Oh it's so sad

I hope you can hear me
I remember it clearly

The day you slipped away
Was the day I found it won't be the same
Oh




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0