Jönköping till helgen?

Pratade med Helena precis. Vi funderar på att åka till Aida i Jönköping på fredag. Aida pluggar affärsjuridik där och det skulle vara kul att få se hur hon har det därborta i sin lilla lägenhet. Jag fattar verkligen inte hur hon pallar med att gå den där utbildningen. Herregud, bara tanken på att läsa allt det hon läser får mig att må illa. Haha. Men som sagt, jag ska inte bli affärsjurist, så jag lär slippa det där. Blir antagligen så att vi åker efter att jag har slutat jobba, alltså vid sextiden ungefär. Kanske blir det utgång därborta? Skulle vara lite nice, var verkligen sjukt längesen jag festade nu! Och ännu mer längesen jag var sådär skönt full. Tror faktiskt att senaste gången var när jag och Emil var på kräftskiva hos en av hans kompisar, och det var ett tag sen nu ju. Uscha, nu saknar jag honom på ett sådär jobbigt sätt igen. Miss miss miss you you you!
Nej, nu ska jag ta mig en dusch. Och sen blir det nog till att dricka te framför tvn. Ska kolla på Maria Wärn, Främmande fågel. Jättebra serie faktiskt :)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0