Jobbfri helg, äntligen!

Bara imorgon kvar att jobba för min del, sedan väntar två skööööna lediga dagar. Ska bli helt underbart! Det blir inte Jönköping denna helgen, får ta det någon annan gång framöver, men vet inte riktigt hur jag ska lyckas trycka in det... Är fullbokad i flera helger framöver, jobb, osv. Och dessutom, nästnästa helg blir det Sthlm! Zara bokade hotell idag, så nu är vi verkligen på gång. Ska bli väldigt kul! Jag längtar... :D

Idag har jag jobbat som en liten gnu, är helt slut! Nästa vecka kommer dessutom att bli ännu värre, jobb måndag-söndag (ledig torsdag). Jag vettefan om jag lever efter det. Haha. Men det blir massvis med cash ialla fall! woohooo.
På lördag ska jag till Kajsa, vilket ska bli jättekul. Jag ska sova hos henne från lördag till söndag hade jag tänkt :) Kanske blir det lite party med, vi får se...
Bye.


Lördagsplaner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0