Irriterande

Kom precis hem ifrån Borås, där jag har kört lite bil. Lektionen började kvart i tio, men blev sen på grund av min jävla buss. Den var försenad, 40 fucking minuter! Snacka om att jag var förbannad, hade verkligen lust att sparka in glaset på busskuren. Men tror inte att det hade gjort mitt liv varken lättare eller roligare, så det blev inget med det. Det är bara så störande när man har något viktigt inplanerat och en tid som man måste passa. En missad körlektion måste man ju ändå betala, vilket handlar om Ganska mycket pengar. Fan ta dom. Men fick i alla fall köra i cirka 45 minuter. Lektionen idag handlade om järnvägskorsningar, gångfartsområde och vänstersväng vid trafikljus. Jaja, som att någon skulle bry sig om det... Så ska sluta snacka om det nu ;)
Zara ringde precis, och var lite smått upprörd. Igår när jag var hemma hos henne ringde en skum jävel, som bara flåsade i luren. När han väl började prata lät han helt påtänd. Äckligt. Och nu hade han alltså ringt igen, så nu vill hon får bort sitt nummer från eniro, osv. Kan förstå henne, det är ju lätt som en plätt att bara söka på ett namn och sedan få upp både nummer och adress (till och med vägbeskrivning!).

Idag kommer antagligen bli en gött slapp dag. Inget jobb för min del :) Det är skönt, med tanke på att jag ska jobba hela helgen. Men vad annars ska jag göra? Festa vill jag inte göra. Har ingen större lust att gå ut på krogen just nu. Orkar inte helt enkelt...
Jag funderar på att börja tro på ödet. Kanske var det ödet att allt detta skulle hända och kanske var det inte meningen att det skulle vara vi. Dumma öde i sådana fall...

Om du hade mina läppar, vad skulle du säga då?
Om du hade mina tankar, vad skulle du tänka på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0