I just want you to know who I am.


 


And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am


Godkväll :)
Nu sitter jag här och har inte speciellt mycket för mig. Men jag är glad, ärligt talat så är jag faktiskt glad :D Och det känns bra. Jag är glad för att jag har en underbar helg framför mig. Jag har precis smörjt in mig med brun-utan-sol, så imorgon kommer jag att vara fejkbrun och snygg, höhö. Jag har även hunnit med en sväng hem till Zara, där jag hämtade lite öl som vi ska ha med oss imorgon. Fan vad tungt det var att släpa på måste jag säga! Haha. Men imorgon ska jag ialla fall ha en resväska med hjul så det blir nog bra.
Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla tv och läsa skvallertidningar.
Texten ovanför är från min absoluta favoritlåt, Goo Goo Dolls - Iris. Det är världens finaste låt och jag har älskat den sen första gången jag hörde den för omkring 5 år sedan. Det är en sån låt som jag kan lyssna på om och om igen utan att någonsin tröttna. Det finns ingen bättre, love love love! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0