Helgen kommer att bli bäst :D


















Idag har jag än så länge hunnit med att;
* Ta mig en skön dusch
* Prata med Kajsa en bra stund
* Läsa 100 sidor körkortsteori

Än sålänge så har dagen varit helt okej, måste dock börja planera inför Stockholm snart. Vi åker ju imorgon, jag och min babe. Det ska verkligen bli härligt! Massa shopping, mys och fest. Nej, denna helgen känns verkligen välbehövlig! Jag vill verkligen komma bort från Allt. Har kollat upp att hotellet har hårtork, haha. Vi var lite oroliga för det.. Hursomhelst, Zara ska jobba imorgon så vi ska ta ett tåg som går vid tjugo i sju ungefär. Så vi kommer att vara uppe ganska sent. Menmen, det spelar ingen roll. Tror att jag ska passa på att åka in till Göteborg lite tidigare imorgon och träffa Alina. Det var längesedan, bara ta en fika och prata lite innan tåget går.
Nu börjar jag bli sugen på mat, så tror jag ska göra mig något att äta. Det tråkiga är att jag är så förkyld så jag inte känner smaken på maten. Blä! Hade ju lika gärna kunnat äta kokt torsk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0