Have you ever?

Baaaah, äntligen hemma från jobbet! Och så har jag hela huset för mig själv dessutom, så ska inte klaga. Känns som att det händer massa saker denna helgen. Fester, middag, utgångar, osv... Typiskt att man ska jobba hela helgen då. Så ikväll blir det hemmakväll, with myself and I. Ska ändå bli ganska skönt.
Om en vecka är jag däremot i Stockholm, så då blir det allt till att festa! Wohooo. Ska bli underbart att komma iväg en helg, bara jag och min Zara :) Med tanke på att jag i princip bara har varit hemma i runt en månad nu, behöver jag komma ut. Nej, nu måste jag nog göra mig något att äta innan jag dör av hunger.


Have you finally found the one
You've given your heart to
Only to find that one
Won't give their heart to you
Have you ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0