Halloween..

Är det idag som det är Halloween? Eller imorgon? Hmm, jag har verkligen noll koll. Men jag kommer inte att fira det på något speciellt sätt i vilket fall. Idag är jag trött efter jobbet, dessutom går jag på antibiotika så det skulle bli en kväll utan alkohol för min del. Med det menar jag inte att jag inte kan ha kul utan att dricka, för det kan jag absolut. Men som sagt, jag orkar inte. Tråkig som jag är. Haha. Förra helgen tog ut sin rätt om man säger så ;D
Idag ska jag ha myskväll med mamma och pappa. Jag och pappa var och hyrde en film precis och så blir det tacos att äta. Mums.


Jag och Amanda på Halloween för två år sedan.
Sheet vad man förändras! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0