Greys Anatomy



Pratade precis i telefon med den här underbara tjejen :) Hellis-Pellis, gullegris.
Som vanligt tjötade vi om allt och ingenting, alltid lika trevligt. Pratar en hel del
i telefon med mina vänner, alltid gjort. Jag tycker om att prata i telefon och kan prata
i timmar i sträck. Det är ett sätt att umgås på för mig. Nu när jag inte går i skolan och
träffar vännerna varje dag, så blir det istället så att man pratar desto mer i telefon.
Måste säga att det känns konstigt att inte träffas lika ofta som man tidigare gjorde.
Jag trodde faktiskt att det skulle bli mer tid över till att träffa vänner, när man inte längre
skulle ha plugg och skola. Men så fel jag hade, jobbet tar mycket tid och ork kan jag lova.
Yäyäyä, nu ska jag gå och fortsätta titta på Greys Anatomy.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0