Göött

Idag ska jag, mamma och Madeleine på spa. Det ska bli riktigt riktigt skönt! Massage, jacuzzi, bastu... Wiiii :D Min mamma är bäst! Bästbästbäst. Därefter ska vi åka till mormor, äta våfflor och ha trevligt. Det kommer nog bli en toppendag tror jag allt.
Har precis ätit frukost, så nu sitter jag här i myskläder och är slappast i världen. Haha. Vet inte vad jag ska hitta på tills mamma kommer hem? Får se..
Igår läste jag i alla fall en massa teori och gjorde även en del tester på datorn. Och jag klarade faktiskt både A, B och C utan större problem. Det trodde jag aldrig att jag skulle göra, men det var faktiskt inte alls speciellt svårt. Så nu känns det riktigt bra, att ha kommit igång ordentligt med även det :) Och min lärare har inget att klaga på för tillfället, yeaah.. Kanske borde jag kolla lite på vägskyltar idag? Kan behövas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0