Du var mitt allt

Kärleken tog slut, har ingenting kvar. Varför blev det såhär? Får inget svar, du vägrade berätta, du skyllde på annat. Har minnen av dig, allt vi gjorde tillsammans.
En månad har gått och jag är ensam med smärtan. Du sårade mig djupt, har jag lämnat ditt hjärta? Du finns i mitt, det kommer du alltid att göra. Och dina bilder av mig, är dom förstörda? Raderar du din hjärna, har du glömt den? Jag vill vakna upp ur denna jävla mardrömmen. Säg att jag är din, du är min, vi tillsammans.

Hjälp mig, jag försöker kämpa på och jag trodde aldrig någonsin att det skulle kännas så. Att det skulle göra så ont om du lämnade mitt liv, du fick mig att vara glad när du sa att du var min. Men nu är det slut och jag ligger och gråter, det som finns i mitt huvud det är minnen och frågor. Varför? Kan du svara på det?
Snälla kom tillbaka, den drömmen som jag har. Du förtränger allt vi gjort, så du glömmer mig väl snart. Men jag kommer alltid minnas våra dagar tillsammans, du är vackrast och bättre än alla andra.


Du var mitt allt, du var hela min värld.

Kommentarer
Postat av: ' j ea nn y

sv: det är bra med mig med ^^

hehe tack så mkt :)

2008-10-28 @ 12:09:59
URL: http://jeannydelacruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0