"Det tar 3 månader"

Jag pratade med Helena igår. Som vanligt snackade vi om det mesta och självklart kom vi också in på mitt såkallade kärleksliv.
T: "Hur lång tid tar det egentligen innan jag kommer över detta?"
H: "Jag läste faktiskt i en tidning en gång, att det i genomsnitt tar 3 månader för en tjej att komma över en kille. Fast det är ju såklart väldigt individuellt, men på ett ungefär så tar det nog omkring 3 månader."
T: "Jaha."
Upplyftande, men jag tror faktiskt att det kan stämma. Jag hoppas att det stämmer. Själv är det en månad sedan, och jag kan väl inte säga att jag mår så mycket bättre. Och jag har absolut inte komit över honom. Men jag gråter inte varje dag, det är väl alltid något ;) Om ytterliggare en månad hoppas jag att jag är lite gladare och att jag inte tänker på honom Såå mycket som jag gör idag. Och om tre månader, så hoppas jag att, jag mår helt.. okej.
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0