Dead!

Snart snart ska jag in i duschen. Väntar bara på att Madeleine ska bli klar så att jag kan få badrummet för mig själv, höhö. Skönt att helgen är över nu! Ovanligt att jag säger så, men med tanke på att det enda jag har gjort denna helgen är att jobba så känns det underbart att det är måndag imorgon och (förhoppningsvis) en ledig dag för min del. Att klockan ringer 04:50 en söndag känns fan inte normalt! Det är ju nästan att plåga sig själv. Men som sagt, det enda som finns i mitt huvud sånna här dagar är Cash. Och sängen. Jag har längtat hela dagen efter att få komma hem och gosa ner mig i min säng! Wiiii. Kommer bli extra gött när man är nyduschad och fräsch dessutom. Jag hoppas för allt i världen att jobbet inte ringer in mig imorgon. Jag vill soooova! :D
Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0