Brrrrrr..

Här sitter jag i myskläder, osminkad och mer håret åt alla håll. Förkylningen har blivit värre och jag hostar som aldrig förr och näsan är helt igentäppt. Mina hostattacker låter hemskt, hoppas inte att det är lunginflammation eller någon annan skit. Förkylningen har hållt i sig ett bra tag nu, tredje sjukveckan nu. Det betyder också att jag inte har tränat på snart en månad, it sucks! Hur som helst, idag blev jag väckt av att Zara ringde och väckte mig vid tio. Den jäveln! Haha. Hon kände sig inte heller bra, så hon skulle gå hem från jobbet och frågade om det var okej om hon kom till mig. Och självklart var det det :) Alltid trevligt med sällskap, även när man är sjuk. Så vi låg i soffan större delen av förmiddagen, kollade på film och segade oss. Men nu har snyggingen tagit bussen till Göteborg, så nu är jag rastlös och uttråkad. Jag undrar om det går något bra på tv ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0