Älskade vän!

Snart ska jag ge mig iväg till busshållplatsen för att möta Zara. Hon har varit på arbetsintervju i Borås idag och jag hoppas att det gick bra :) Det ska bli mysigt att träffa henne, även om det inte var längesedan senast (igår faktiskt). Men jag tycker verkligen om att vara med henne, hon gör mig så glad. Vi har pratat om att hitta på något riktigt kul någon gång framöver, som att åka iväg till Stockholm över en helg eller så. Skulle vara riktigt nice! :D Härligt att bara lämna allt här hemma för en stund, bo på hotell, äta massa god mat, festa och shoppa. Låter inte helt fel måste jag säga. Och nu när man jobbar lär man ju ha råd med en liten tripp ialla fall. Sugen på att komma bort från allt, hade verkligen behövt den där Turkiet-resan nu.
Nej, nu måste jag dra mig. Bussen är ju framme om tio minuter, ruuuuun biiiatch!

Älskar dig vännen min :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0