You can keep your black and redheads, you can keep your brunettes too

Helluuu :D
Har precis lagt i hårfärg i håret, så sitter här och väntar på att få skölja ur det. Fick damp på min tråkiga utväxt, så köpte hårfärg igår. Så nu blir det blondii ! Är ganska sugen på en förändring, som att färga håret mörkare eller något i den stilen. Men jag vågar inte, är alldeles för kär i mitt blonda hår. Haha.

Idag har jag varit i Göteborg med Zara och shoppat :) Det blev en längre tröja, bh+trosor och en sjal från Gina Tricot. Hittade även min älsklingsjacka :D Wiiiii! Ganska dyr, men det var den absolut värd. Yeaah!
Alltid lika mysigt att umgås med Zara, bästaste vännen min. Imorgon tar vi över hennes systers lägenhet i Borås och kommer sova där i tre dagar. Då blir det till att shoppa, äta gott, gå på bio och kanske simma.. Det ska bli nice.

Igår var det middag hos Angelica. Hon ska åka till Branäs och jobba som skidlärare, vilket jag tycker låter skitkul. Funderar på att göra något liknande nästa år.. Jag som älskar att åka snowboard och skidor. Längtar faktiskt redan lite till Sälen! :D
Hursomhelst så var kvällen lyckad, maten god och trevligt sällskap. Därefter bar det av till Park Lane, där det var Gaykväll dagen till ära. Rolig upplevelse måste jag säga.
Nej, nu ska jag gå och skölja ur färgen!


Kommentarer
Postat av: Kaj

hahah det visste jag att det skulle vara x) men det passade väl dig nu då? eller var det föör läbbigt?



Jag tycker att vi ska kolla på det nästa år! :)

2008-12-01 @ 20:07:06
URL: http://swfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0