Cash cash cash

Snart kommer lönen för min del, närmare bestämt på torsdag. Yääääs! Den är efterlängtad kan jag lova, mitt konto är så gott som tomt. Men inte länge till! :D Jag hoppas att jag och Zara kommer iväg till Göteborg på fredag, julshopping och mys blir det allt i sånna fall. Just nu känns det som att det är massa saker som jag vill ha, gaah. Dessutom ska pengarna självklart räcka till alla julklappar med...

1. JULKLAPPAR !
2. Ny vinterjacka (röd och jättegosig ska den vara)
3. Lockigt löshår (eftersom mitt hår faktiskt egentligen är ganska lockigt. Skönt att slippa platta ibland)
4. Volympulver till håret från Osis+ (det gör underverk för tråkigt hår, promise!)
5. Foundation!
6. Pennvässare till kajalen
7. Snygga stövlar (som inte läcker in!!!)
8. Nya kläder (aldrig fel :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0